مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-10اقتصادي

اختصاص 400 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ایجاد شغل در سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با امضای تفاهم نامه وزارت متبوع و بانک توسعه تعاون، بیش از چهارصد میلیارد ریال تسهیلات به استان اختصاص یافته است.

- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد؛ اختصاص 400 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ایجاد شغل در سیستان و بلوچستان ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با امضای تفاهم نامه وزارت متبوع و بانک توسعه تعاون، بیش از چهارصد میلیارد ریال تسهیلات به استان اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حامد آرامش در نشست با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان افزود: این تسهیلات بانکی از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه در قالب تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به متقاضیان پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: افرادی که قصد ایجاد شغل را دارند و یا صاحبان کسب و کاری که بدنبال توسعه حرفه و فعالیت خود هستند می توانند در رسته های شغلی مرتبط با ورزش و جوانان، علوم پزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی از این منابع بانکی استفاده کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت معرفی نامه می توانند به دستگاه مربوطه مراجعه تا پس از احراز شرایط، طرح آنها برای تایید نهایی به کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ایجاد شغل در سیستان و بلوچستان

اختصاص 400 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ایجاد شغل در سیستان و بلوچستان