مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:122022-04-10سياسي

لزوم تقویت انگیزه معنوی نیروهای نظامی


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: تقویت انگیزه معنوی نیروهای نظامی عامل برای پایداری و مقاومت بیشتر در برابر مشکلات و سختی کار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و گرامیداشت ماه مبارک رمضان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای تامین امنیت گفت: امنیت سیستان وبلوچستان به امنیت ایران اسلامی پیوند خورده است و با توجه به تحولات و حوادث رخ داده در کشورهای همسایه سال گذشته برای نیروهای امنیتی و انتظامی سال کاری سخت و پر کاری بوده است.

امام جمعه زاهدان افزود: طبق گزارش ارائه شده از سوی استاندار امسال حجم بالایی از سفرهای نوروزی به سیستان وبلوچستان و خصوصا شهرستان چابهار صورت گرفت که در مواردی دچار کمبودهایی بوده ایم اما خوشبختانه امنیت مسافران به خوبی حفظ شده است.

آیت الله محامی بیان داشت: با توجه به تحولات و حوادث رخ داده در کشورهای افغانستان و پاکستان، تحرکات دشمن و مشکلات اقتصادی کشور به نظر می رسد که نیروهای نظامی و امنیتی امسال نیز سال کاری سختی در پیش داشته باشند.

وی گفت: خداوند متعال چنین وعده کرده که اگر کسی تقوا داشته باشد برای او راه برون رفت از مشکلات قرار داده و از جایی که ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت انگیزه معنوی نیروهای نظامی

لزوم تقویت انگیزه معنوی نیروهای نظامی