مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-10سياسي

سردیس «شهید مرتضی آوینی» در زنجان رونمایی شد


همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، از سردیس شهید مرتضی آوینی، شهید اهل قلم و هنرمند متعهد و آیینی در محوطه حوزه هنری استان زنجان رونمایی شد.

-   در این مراسم که جمعی از مسؤولان استانی و هنرمندان شاخص و آیینی حضور داشتند، امیر نعمتی، رییس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه به مناسبت این هفته برنامه هایی را در سطح  استان برگزار خواهیم کرد، اظهار کرد: حدود 20 عنوان برنامه در طی این هفته توسط حوزه هنری استان زنجان برگزار خواهد شد که این برنامه ها خارج از برنامه هایی است که سایر ارگان ها در این خصوص در استان برگزار خواهند کرد.

  رییس حوزه هنری استان زنجان ادامه داد: برخی از برنامه های این هفته شامل نصب و رونمایی سردیس شهید مرتضی آوینی در محوطه حوزه هنری، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و ادای دین و تجدید پیمان با آنها، همچنین دیدار جمعی از هنرمندان شاخص و آیینی استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان خواهد بود.

  به گفته نعمتی؛ دیدار با خانواده شهدا، برگزاری شب خاطره روستایی شهدای دفاع مقدس، کارگاه نقد کتاب، برپایی نمایشگاه های مختلف شامل کاریکاتور و نمایشگاه هنرهای تجسمی و همچنین اجرای تئاتر بچه های مسجد از دیگر برنامه های حوزه هنری استان زنجان در طول این هفته خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس «شهید مرتضی آوینی» در زنجان رونمایی شد

سردیس «شهید مرتضی آوینی» در زنجان رونمایی شد