مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-10اقتصادي

نیش مشکلات بر تن زنبورداران


حرفه زنبورداری این روزها همانند هزاران حرفه دیگر درگیر مسائل و مشکلات مرتبط با خود است، زنبورداران این روزها علاوه بر نیش زنبور باید نیش بی مهری مسئولان را نیز در حل کردن مشکلاتشان تحمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عسل یکی از محصولات دامی محسوب می شود که خواص بسیار بالایی در درمان انواع بیماری ها دارد، اما عسل زمانی می تواند برای درمان بیماری موثر واقع شود که به صورت استاندارد و ارگانیک تولید شود، اما گاهی مشکلات موجود در حوزه زنبورداری موجب می شود تا زنبورداران رغبت چندانی برای تولید محصول با کیفیت نداشته باشند.

چهارمحال و بختیاری به علت وجود مراتع بکر و باغات، منطقه مستعدی برای پرورش زنبورعسل محسوب می شود، طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، بالغ بر 306 هزار کلونی زنبور عسل در استان وجود دارد و عسل این استان از مرغوبیت بالایی برخوردار است.

امروزه کمبو شکر، ورود داروهای تقلبی به بازار، عدم همکاری باغداران برای استقرار کلونی های زنبور عسل در باغات، حضور دلالان در بازار عسل و .

فعالان حوزه زنبورداری را با چالش های بسیاری مواجه کرده است.

برخی مافیا با ورود داروهای غیر اصولی موجب کاهش عسل تولیدی در کشور می شوند غلامرضا صادقی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه 20 سال است که وارد حرفه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیش مشکلات بر تن زنبورداران

نیش مشکلات بر تن زنبورداران