مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 07:022022-04-10سياسي

آزادی شش زندانی محکوم از زندان سنندج در دهمین روز از رمضان المبارک


مدیرکل زندان های استان کردستان گفت: دستان سخاوتمند خیر نیک اندیش سنندجی در ماه مبارک رمضان به یاری زندانیان نیازمند سنندجی شتفات و آزادی را به شش زندانی محکوم هدیه داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل زندان های استان کردستان گفت: دستان سخاوتمند خیر نیک اندیش سنندجی در ماه مبارک رمضان به یاری زندانیان نیازمند سنندجی شتفات و آزادی را به شش زندانی محکوم هدیه داد.

فتحی، در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار کرد: حکم بن ابی نعیم گوید که از حضرت فاطمه، دختر حضرت محمّد صلّی اللّه علیه و آله و سلّم شنیدم که از پدر بزرگوارش نقل می کرد: من اعتق رقبه مؤمنه، کان له بکلّ عضو منها فکاک عضو منه من النّار.

هر کس بنده مؤمنی را آزاد کند، در مقابل هر عضوی از اعضای او، برایش آزادی عضوی از آتش به بار خواهد آمد.

وی افزود: سنت حسنه دستگیری از نیازمندان در استان کردستان هر ساله در ماه مبارک رمضان به یاری زندانیان نیازمند می آید و این بار زندان مرکز سنندج شاهد همت والای خیر نیک اندیش کردستانی و برکات پرفیض ماه رمضان بود.

مدیرکل زندان های استان کردستان، عنوان کرد: در دهمین روز از ماه مهمانی خدا، خیر نیک اندیش سنندجی با مراجعه به زندان شهرستان سنندج پیرو دستورات و سفارشات اکید بزرگان دین اسلام به یاری زندانیان نیازمند و معسر شتافت و با آزاد کردن شش زندانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی شش زندانی محکوم از زندان سنندج در دهمین روز از رمضان المبارک

آزادی شش زندانی محکوم از زندان سنندج در دهمین روز از رمضان المبارک