مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 03:072022-04-09اقتصادي

سهمیه حج ایران هنوز معلوم نیست


به دنبال موافقت عربستان با برگزاری عمومی حج با حضور جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر، معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت کشورمان گفت: سهمیه حج کشور ها هنوز تعیین نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اکبر رضایی با اشاره به اعلام اخیر وزارت حج و عمره عربستان مبنی بر پذیرش یک میلیون نفر از حجاج داخل و خارج این کشور برای حج تمتع امسال، اظهار کرد: با وجود اعلام اخیر عربستان مبنی بر تعداد کلی زائران شرکت کننده در حج تمتع پیش رو، ولی تاکنون سهم هر کشور تعیین نشده تا براساس آن برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

سهمیه حجاج ایران برای ادای مناسک حج تمتع نیز پس از انجام مذاکرات و امضای یادداشت تفاهم بین دو کشور اعلام می شود.

او افزود: مطابق روال همه ساله که وزارت حج عربستان از نمایندگان کشور های حاضر در حج دعوت می کند و بعد از گفتگو و امضاء یادداشت تفاهم فی مابین، سهمیه هر کشور مشخص می شود، بدیهی است امسال هم این فرایند عملی خواهد شد و دعوتنامه برای کشور ها ارسال می شود تا پس از انجام تفاهم وارد مرحله برنامه ریزی بر اساس سهمیه تعیین شده بشویم.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت تاکید کرد: سهمیه جمهوری اسلامی ایران در حج تمتع 1401 به هر میزانی تعیین شود برنامه ریزی لازم برای حجاج کشورما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه حج ایران هنوز معلوم نیست

سهمیه حج ایران هنوز معلوم نیست