مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 02:522022-04-09سياسي

حکم مفسد فی الارض در انتظار عاملان ناامنی در کرمانشاه


رییس کل دادگستری کرمانشاه با هشدار به اشرار سابقه دار و عاملان ناامنی، از احتمال صدور حکم مفسدفی الارض برای این افراد در استان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پرویز توسلی زاده در نشست مسئولان عالی قضایی و انتظامی استان که به منظور پیشگیری از جرم تیراندازی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: صدور حکم مفسد فی الارض برای این افراد باعث می شود دیگر اشرار حساب کار دستشان آمده و دست از شرارت و ناامنی بردارند.

وی ادامه داد: رفتار اشرار و عاملان ناامنی در جامعه تحت کنترل و رصد دستگاه قضایی قرار دارد و با توجه به اشرافیت خوبی که پلیس بر مخفیگاه های این افراد دارد، مکان امنی برای آن ها در استان باقی نمانده است.

توسلی زاده همچنین در پاسخ به پشنهاد یکی از معاونان خود در خصوص تبعید مجرمان خطرناک، آن را قابل اجرا دانست و گفت: با انجام بررسی های بیشتر و انجام کار های کارشناسی، چنین حکمی ممکن است صادر شود.

رییس کل دادگستری کرمانشاه همچنین بر موضوع پیشگیری از وقوع جرائم در استان تاکید کرد و گفت: حتی اگر بتوانیم از یک مورد تیراندازی هم جلوگیری کنیم، اقدام بزرگی در راستای برقراری نظم و امنیت انجام داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم مفسد فی الارض در انتظار عاملان ناامنی در کرمانشاه

حکم مفسد فی الارض در انتظار عاملان ناامنی در کرمانشاه