مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 01:072022-04-09ورزشي

یک تصمیم درست برای تیم ملی والیبال/ بازی دوستانه با همسایه های برزیل


تیم ملی والیبال ایران تصمیم دارد چند دیدار دوستانه با کشورهای همسایه برزیل برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، والیبال ایران سال بسیار سنگینی را پیش رو دارد و باید در مسابقاتی همچون لیگ ملت ها، مسابقات کشورهای اسلامی، مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی 2022 حضور پیدا کند.

نخستین رقابت پیش روی شاگردان عطایی لیگ ملت ها خواهد بود که هفته نخست این پیکارها از 17 تا 22 خردادماه 1401 در دو کشور برزیل و کانادا برگزار می شود که تیم ایران در برازیلیا به ترتیب با تیم های روسیه، هلند، استرالیا و ژاپن مسابقه خواهد داد.

در همین راستا کادر فنی در تلاش است تا چند دیدار دوستانه با کشورهای همسایه برزیل برگزار کند که به نظر می رسد تصمیمی منطقی و هوشمندانه خواهد بود.

  امیر خوش خبر در این خصوص اظهار داشت: فعلاً آرژانتین قول نصفه و نیمه داده و فرصت 3 روزه برای نهایی کردن این بازی را خواسته است.

احتمال بازی تدارکاتی در کانادا هم وجود دارد و احتمال یک بازی با آلمان در این کشور هم هست، اما هنوز هیچ حریفی نهایی نشده است.

وی گفت: تیم ملی والیبال آرژانتین یکی از گزینه های مناسب برای دیدار تدارکاتی است و اگر این موضع قطعی شود، قبل حضور در برزیل، با توجه به نزدیکی زمان مسابقات و در نظر گرفتن بحث جت لگ بازیکنان، به آرژانتین خواهیم رفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تصمیم درست برای تیم ملی والیبال/ بازی دوستانه با همسایه های برزیل

یک تصمیم درست برای تیم ملی والیبال/ بازی دوستانه با همسایه های برزیل