مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 23:372022-04-09فرهنگي

دل پُر یک بازیگر از تهیه کنندگانی که برج سازند نه برنامه ساز!


بیوک میرزایی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که سریال جشن سربرون به کارگردانی مجتبی راعی را آماده پخش دارد، درباره لزوم شکل گیری رقابت سالم میان شبکه های تلویزیونی و اینکه اساسا چقدر به این رقابت ها اعتقاد دارد؟ می گوید: - دل پُر یک بازیگر از تهیه کنندگانی که برج سازند نه برنامه ساز! بیوک میرزایی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که سریال "جشن سربرون" به کارگردانی مجتبی راعی را آماده پخش دارد، درباره لزوم شکل گیری رقابت سالم میان شبکه های تلویزیونی و اینکه اساسا چقدر به این رقابت ها اعتقاد دارد؟ می گوید: به دلیل خط قرمزها و ارتباطاتی که در سازمان صداوسیما وجود دارد، اصلا رقابت در شرایط فعلی نمی تواند سالم باشد.

رقابت زمانی درست است که میدان برای عرض اندام همه به شکل مساوی برقرار باشد.

این هنرمند که به گفته خودش این روزها بیشتر در رادیو مشغول است، در گفت و گویی با ایسنا به پرسشی مبنی بر اینکه مرز میان رقابت سالم و ناسالم کجاست و اگر اساسا رقابتی میان شبکه های تلویزیون نباشد، چقدر می توانیم که به بالا بردن کیفیت آثار امیدوار باشیم؟ پاسخ داد و نقطه نظراتش را در این زمینه ارائه کرد.

میرزایی تصریح کرد: متاسفانه این روزها برخی کارگردان ها و تهیه کنندگانی پای کار هستند که برای تصویب کارهایشان، به عنوان مثال اشاره کوتاهی به موضوعات مذه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل پُر یک بازیگر از تهیه کنندگانی که برج سازند نه برنامه ساز!

دل پُر یک بازیگر از تهیه کنندگانی که برج سازند نه برنامه ساز!