مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 21:472022-04-09سياسي

واگذاری مشکوک حدود 100 هکتار زمین دانشگاه امام (ره) به بخش خصوصی


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس از واگذاری مشکوک حدود 100 هکتار زمین با کاربری آموزشی دانشگاه امام خمینی (ره) به بخش خصوصی خبر داد.

- فاطمه محمدبیگی در نشست با سید محمدحسینی معاون پارلمانی رییس جمهور که در حاشیه بازدید او از دانشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به ظرفیت های علمی دانشگاه امام خمینی (ره) عنوان کرد: در دولت قبل به دلایل مختلف این دانشگاه از کارکرد اصلی خود فاصله گرفته است و نیاز است با کمک دولت دانشگاه امام خمینی (ره) در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد.

وی افزود: پروژه چشمه نور و شتابگر ملی نیز از پروژه های بی نظیر علمی در استان قزوین است که سال گذشته نیز توسط برخی از شخصیت های کشور همچون نوبخت و دکتر لاریجانی مورد بازدید قرار گرفت اما همچنان بر زمین مانده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه متولیان سال های پیش دانشگاه امام خمینی (ره) هیچکدام از وظایف خود را برای تربیت دانشجویان مرتبط با این رشته انجام نداده اند.

وی با بیان اینکه دولت هم در راستای برجام تکمیل این مرکز را مسکوت گذاشته و کاری برای آن نکرده است، اضافه کرد: امیدواریم در سفر آتی رییس جمهور برای چشمه نور و شتابگر ملی بودجه خوبی را تخصیص دهند این مسئول بیان کرد: برای تکمیل این ابرپروژه علمی 3 هزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مشکوک حدود 100 هکتار زمین دانشگاه امام (ره) به بخش خصوصی

واگذاری مشکوک حدود 100 هکتار زمین دانشگاه امام (ره) به بخش خصوصی