مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 21:272022-04-09سياسي

سد عمارت به زودی آبگیری می شود


با توجه به اتمام فاز عملیاتی، آبگیری سد عمارت به زودی آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در بازدید از سد عمارت اظهار کرد: این سد بزرگ ترین سد خاکی و مهم ترین سد استان اردبیل بوده و در حال حاضر با توجه به بارندگی های صورت گرفته، آب قابل توجهی در حال جریان است.

وی افزود: این موضوع  یک مسئله راهبردی کشور محسوب شده و بر همین اساس، عملیات آبگیری سد عمارت تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: آبگیری سد عمارت باید در طول سال های گذشته، صورت می گرفت ولی متاسفانه این امر مهم و حیاتی رخ نداده است.

وی تشریح کرد: در طول ماه های اخیر، با اقدامات شبانه روزی دستگاه های اجرایی دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی در حوزه آب منطقه ای، فرمانداران و دیگر بخش های اجرایی، مسائل اجتماعی و تملک اراضی در حال رفع است و تا اواسط ماه آینده آبگیری سد به شکل قطعی انجام خواهد شد.

عاملی با اشاره به حل مسائل تملک و اسکان اهالی منطقه سد عمارت بیان کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان اردبیل، مبلغی جهت  تملک اراضی منطقه سد عمارت و یک میلیارد و 500 میلیون ریال در راستای جابجایی و ساخت مسکن برای اهالی ساکن محدوده سد عمارت اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد عمارت به زودی آبگیری می شود

سد عمارت به زودی آبگیری می شود