مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 21:022022-04-09اجتماعي

مدارس ابتدایی کرمانشاه و شهرستانهای غربی استان، فردا(یکشنبه) تعطیل است


مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستانهای کرمانشاه، قصرشیرین، گیلانغرب ،سرپل ذهاب، دالاهو و اسلام آباد، فردا(یکشنبه) در نوبت صبح به علت آلودگی هوا تعطیل است.

- مدارس ابتدایی کرمانشاه و شهرستانهای غربی استان، فردا(یکشنبه) تعطیل است ایسنا/کرمانشاه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستانهای کرمانشاه، قصرشیرین، گیلانغرب ،سرپل ذهاب، دالاهو و اسلام آباد، فردا(یکشنبه) در نوبت صبح به علت آلودگی هوا تعطیل است.

امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به تداوم شرایط جوی و نفوذ ذرات گرد و غبار به جو استان، بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا، فردا (یکشنبه، 21فروردین) مدارس مقاطع پیش دبستانی و دبستان در شهرستانهای قصرشیرین، گیلانغرب ،سرپل ذهاب، دالاهو ، اسلام آباد و کرمانشاه در نوبت صبح تعطیل است.

ظهرابی گفت: در این اطلاعیه توصیه شده مبتلایان به بیماری های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

وی افزود: توصیه می شود افراد در زمان آلودگی شیشه های خودرو را بالا نگهدارند و اگر بیماری زمینه ای تنفسی دارند و نشانه های کوتاهی تنفس و سرفه بر طرف نشد، با پزشک خود مشورت کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس ابتدایی کرمانشاه و شهرستانهای غربی استان، فردا(یکشنبه) تعطیل است

مدارس ابتدایی کرمانشاه و شهرستانهای غربی استان، فردا(یکشنبه) تعطیل است