مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 20:422022-04-09اجتماعي

کاهش ولادت ها در استان بوشهر/ تعداد نوزادهای پسر بیشتر است


مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به کاهش ولادت ها در استان طی سال گذشته گفت: تعداد نوزادهای پسر متولدشده نسبت به تعداد نوزادان دختر بیشتر است.

- ، اسکندر پاسالار عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال گذشته 13 هزار و 950 واقعه ولادت در استان ثبت شد که شامل هفت هزار و 503 پسر و هفت هزار و 48 دختر بوده است.

وی از کاهش 5.

8 درصدی ولادت ها در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت در سال گذشته 106 بوده و به ازای هر 100 دختر 106 پسر متولد شده است.

76 درصد ولادت ها در شهرها است مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به اینکه 76 درصد ولادت های استان مربوط به شهرها بوده است افزود: نسبت ولادت در شهرها و مناطق روستایی استان بوشهر به میزان 317 است وی با اشاره به ثبت بیشترین تولد در شهرستان بوشهر با 27.

9 درصد از کل متولدین خاطرنشان کرد: کمترین میزان ولادت سال گذشته در استان بوشهر در شهرستان دیلم با 2.

9 درصد به ثبت رسیده است.

پاسالار در مورد چندقلوزایی در استان بوشهر طی سال قبل نیز بیان کرد: تعداد 234 واقعه دوقلوزایی و هشت واقعه سه قلو زایی در استان بوشهر به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر تصریح کرد: بیشترین ولادت های جاری ثبت شده در سال گذشته در استان بوشهر مربوط به مادران گروه سنی 30 تا 34 سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ولادت ها در استان بوشهر/ تعداد نوزادهای پسر بیشتر است

کاهش ولادت ها در استان بوشهر/ تعداد نوزادهای پسر بیشتر است