مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 20:372022-04-09اقتصادي

توزیع 1.2 میلیون پرس غذای گرم در خوزستان/285 آشپزخانه افتتاح شدند


مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به توزیع یک میلیون و 200 هزار پرس غذای گرم در استان در ماه رمضان سال جاری از افتتاح 285 آشپزخانه با مشارکت مراکز نیکوکاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرزمایش کمک های مؤمنانه را مطرح فرمودند در قالب همین رزمایش نیز برنامه های ماه رمضان این نهاد در خوزستان برگزار می شود و اطعام مهدوی و افطاری ساده به عنوان شعار رزمایش برای سال جاری تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد خوزستان افتخار خدمت به 130 هزار خانوار و 300 هزار نفر را دارد، افزود: هدف گذاری امسال این است که حداقل هر خانواده مددجو یک بسته غذایی و معیشتی دریافت کند؛ البته درصدی اضافه تر برای این امر در نظر گرفته شده برای افراد نیازمندی که تحت پوشش نیستند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: 200 هزار بسته معیشتی تا پایان ماه رمضان 1401 به خانواده های خوزستانی تقدیم می شود؛ پخت غذای گرم نیز همیشه جزو برنامه هاست.

شیبه عنوان کرد: توزیع یک میلیون و 200 هزار پرس غذای گرم در استان برنامه ریزی شده که با کمک و همیاری مراکز نیکوکاری، گروه های جهادی، بسیج، گروه های خیریه و دیگر مجموعه ها انجام می شود.

وی بیان کرد: سال گذشته توزیع یک میلیون پرس غذای گرم در خوزستان هدف گذاری شده بود که در سراسر استان و ادارات محقق شد و امسال نیز همین برنامه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1.2 میلیون پرس غذای گرم در خوزستان/285 آشپزخانه افتتاح شدند

توزیع 1.2 میلیون پرس غذای گرم در خوزستان/285 آشپزخانه افتتاح شدند