مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 20:122022-04-09فرهنگي

حضور هادی حجازی فر و محمد بحرانی در مراسمی اندوهناک


جمع بزرگی از دانشجویان سابق تئاتر همان ها که بعدتر به هادی حجازی فر، محمد بحرانی، امیر سلطان احمدی، کورش سلیمانی، وحید آقاپور و .

تبدیل شدند، - بعد از این همه سال بار دیگر کنار هم بودند اما افسوس که گردهمایی اخیرشان برای از دست دادن یک دوست و همکار جوان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر روز شنبه 20 فروردین ماه جمع بزرگی از خانواده تئاتر بویژه تئاتر عروسکی در تالار هنر گرد هم آمدند و در غم از دست دادن دوست و همکار جوان شان مهرنوش شریعتی شریک شدند.

خانواده تئاتر عروسکی روز اول فروردین ماه ناباورانه با خبر درگذشت مهرنوش شریعتی، بازیگر و عروسک گردان و صداپیشه نمایش عروسکی رو به رو شد.

این هنرمند جوان روز اول فروردین ماه همزمان با روز نمایش عروسکی و در روز تولدش به دلیل عوارض ناشی از کرونا درگذشت و حالا دوستان او برایش مراسم یادبودی برگزار کردند.

آنان در این مراسم از خاطره های شیرین خود از دوره دانشجویی، جشنواره های پر تب و تاب نمایش عروسکی و دلتنگی برای همه آن خاطره های خوب سخن گفتند و با دوست قدیمی شان بهرام بهبهانی که همسر مهرنوش شریعتی بوده است، ابراز همدردی کردند.

مانند اغلب برنامه های عروسکی امیر سلطان احمدی ترانه ای سروده بود که با نواختن ساز اجرا شد ولی این قطعه برخلاف ترانه های طنزآمیز همیشگی او در غم از دست دادن مهرنوش شریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هادی حجازی فر و محمد بحرانی در مراسمی اندوهناک

حضور هادی حجازی فر و محمد بحرانی در مراسمی اندوهناک