مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-09اجتماعي

برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب در 5041 دبیرستان


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: نمایشگاه های مدرسه انقلاب در 5041 مدرسه در مقطع متوسطه اول و دوم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در نشست تبیین و سوره سال اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، اظهار کرد: سال 1400 با همه فراز و نشیب ها همراه با اتفاقات متفاوت بود.

ولی کارنامه انجمن اسلامی دانش آموزان با همه محدودیت ها بسیار تحسین برانگیز و موجبات خرسندی بود.

وی ادامه داد: اگر 5 مورد را به عنوان اقدامات شاخص اتحادیه بخواهیم نام ببریم، اولین مورد، نمایشگاه مدرسه انقلاب است؛ امسال دهمین دوره مدرسه انقلاب را برگزار کردیم و دبیرخانه آن در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اصفهان بود.

تاریخی افزود: در سال 1400، نمایشگاه های مدرسه انقلاب در 5041 مدرسه در مقطع متوسطه اول و دوم برگزار شد و بچه ها حرکت جهادی داشتند و این در شرایطی بود که با شیوع اُمیکرون مواجه بودیم.

وی، دومین اقدام را به روز رسانی سامانه عقیق و شهید باقری ذکر کرد و گفت: اشکالاتی درباره این سامانه ها به ما منتقل شده بود و تلاش کردیم با به روزرسانی، آنها را رفع کنیم چرا که سامانه عقیق به عنوان پیشخوان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب در 5041 دبیرستان

برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب در 5041 دبیرستان