مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-09سياسي

سردار کوشکی: دشمنان از ترس و ناتوانی، دانشمندان جمهوری اسلامی را ترور می کنند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با گرامیداشت سالروز فناوری هسته ای گفت: دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ناتوان هستند و از ترس و ناتوانی در مقابله با جمهوری اسلامی اقدام به ترور دانشمندان هسته ای ما نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار سرتیپ دوم سعید کوشکی جهرمی ظهر امروز در جلسه وبینار حضوری و مجازی به مناسبت سالروز بزرگداشت فناوری هسته ای در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با بیان اینکه دشمنی  سلطه گران در مقابل جمهوری اسلامی دشمنی ماهیتی و مبنایی است اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی در مقابله با توانمندی های ایران اسلامی ناتوان هستند و از ترس و ناتوانی خود اقدام به ترور دانشمندان ما کردند.

وی به اشاره به آیاتی از قرآن مجید در خصوص دفاع و مقاومت در برابر دشمنان و استکبار پرداخت و گفت: دشمنان و سلطه گران هیچ وقت دست از سر جمهوری اسلامی بر نمی دارند؛ چرا که انقلاب اسلامی در مقابل کفر است و این مقابله منافع سلطه گران را به خطر انداخته و باعث ایجاد موازنه قدرت در جهان به نفع مستضعفان شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه سلطه گران برای حذف یک ملت 4 نوع جنگ را در دستور دارند تصریح کرد: اولین مولفه انها جنگ نرم است که جزء ساده ترین آنها است که ارزش های یک جامعه را نشانه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کوشکی: دشمنان از ترس و ناتوانی، دانشمندان جمهوری اسلامی را ترور می کنند

سردار کوشکی: دشمنان از ترس و ناتوانی، دانشمندان جمهوری اسلامی را ترور می کنند