مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-09سياسي

2 بلوار «صبا و پانیذ» به نام«شهید اصلانی و دارایی»نامگذاری می شود


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد گفت: اولویت نامگذاری معبر را به محل زندگی این شهدا اختصاص دادیم تا نمایش نامشان، تداعی کننده خاطره و اقدامات آن ها در اذهان همشهریان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن منصوریان در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اظهار کرد: فقدان مرحوم سعید تشکری در این شرایط که نیاز به قلم زنی و هنرنمایی این مرحوم است، بسیار احساس می شود.

وی افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد باید برنامه هایی رقم زند که اخلاق و مجاهدت های این هنرمند را به منصه ظهور و بروز برساند و شایسته است که از کتاب های ایشان به عنوان المان در سطح شهر بهره مند گردیم.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به شهادت دو طلبه جهادی در حرم مطهر رضوی تصریح کرد: دو شهید عزیز و بزرگواری را از دست دادیم که دارای شاخص های ویژه ای بودند، این افراد به دست پلیدترین انسان از لحاظ تفکر و عمل، در حرم مطهر رضوی و با دهان روزه به دعوت حق لبیک گفتند؛ این افراد کنشگران اجتماعی حاشیه شهر بوده و در محل زندگی خود، درگیر مسائل محرومیت زدایی بودند.

وی تأکید کرد: بنا به مطالبه مردم مشهد باید اقدامی در راستای ماندگاری نام و یاد این دو شهید والامقام داشته باشیم؛ بر اساس آیین نامه، اولویت نامگذاری معبر را به محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 بلوار «صبا و پانیذ» به نام«شهید اصلانی و دارایی»نامگذاری می شود

2 بلوار «صبا و پانیذ» به نام«شهید اصلانی و دارایی»نامگذاری می شود