مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-09سياسي

مشکلات زیادی از گذشته روی هم انباشته شده که دولت باید آنها را حل کند


طرح های نیمه تمام و بلاتکلیف زیادی از قبل باقی مانده اند و مشکلات روی هم انباشته شده و البته این دولت وظیفه خود می داند پاسخگوی مطالبات مردم باشد و آنها را به سرانجام برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: در این دولت اقدامات خوبی انجام شده و تحرک زیادی را در بخش های مختلف شاهد هستیم اما کارهای زمین مانده زیادی نیز وجود دارد که باید آنها را به سرانجام رساند.

وی اظهار داشت: در همین مدت کوتاه که از روی کار آمدن دولت سیزدهم گذشته شاهد انجام 19 سفر استانی رییس جمهوری بودیم که حاکی از تلاش خستگی ناپذیر او و اعضای دولت برای رسیدگی به امور کشور و مردم و توجه جدی به مناطق هستیم.

حسینی با بیان اینکه رییس جمهوری، معاونین و وزرا به طور جهادی و تمام وقت در خدمت مردم و نظام و کشور هستند، افزود: باید این روحیه در بین تمام مدیران اجرایی تعمیم پیدا کند و دولت در این زمینه می کوشد.

وی با بیان اینکه  توقعات و انتظارات از دولت فراوان است، گفت: کار دولت دشوار است و در ادوار گذشته خیلی طرح های نیمه تمام و بلاتکلیف زیادی باقی مانده اند که  حتی در مواردی یک سنگ روی آنها گذاشته نشده و مسایل روی هم انباشته شده و البته این دولت وظیفه خود می داند پاسخگوی مطالبات مردم باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زیادی از گذشته روی هم انباشته شده که دولت باید آنها را حل کند

مشکلات زیادی از گذشته روی هم انباشته شده که دولت باید آنها را حل کند