مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 16:022022-04-09سياسي

داشتن بانک جامع در امور مساجد لازم است


نماینده ولی فقیه در مازندران از مسجد به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: داشتن بانک جامع و مرجع در حوزه مساجد الزامی است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر شنبه در جلسه شورای اداری امور مساجد مازندران داشتن بانک جامع و مرجع در حوزه امور مساجد را لازم دانست و گفت: بیش از 100 مسجد بین راهی در استان وجود و فعالیت دارد و با آمارهای دقیق از مساجد در استان تهیه و ارائه شود.

وی با اشاره به تهیه سند مسجد در استان آن را کارشناسی دانست و گفت: این سند در سطح سند ملی و کشور بوده و تلاش های زیادی برای آن صورت گرفته است.

وی با عنوان اینکه چهار سال قبل برای طرح توسعه استان اعتبار داده شده بود، گفت: باید به نهادها برای تهیه سندهای مرتبط فرهنگی توجه و حق مساجد ادا شود زیرا مسجد مادر انقلاب به شمار می رود.

آیت الله محمدی لایینی ازمسجد به عنوان خاستگاه انقلاب یاد کرد و گفت: همه نهادهای فرهنگی و دست اندارکار مساجد باید پای کار بیایند تا مسائل مرتبط را پیگیری کنند.

امام جمعه ساری با تاکید فعال شدن مساجد گفت: احیای مساجد سبب کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی می شود و همه وظیفه تقویت مساجد در راستای اهداف و برنامه های انقلاب داریم.

وی خواهان توجه به اسناد بالادستی در حوزه مساجد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن بانک جامع در امور مساجد لازم است

داشتن بانک جامع در امور مساجد لازم است