مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-09اجتماعي

3500 کلاس درس خوزستان بیش از 35 دانش آموز دارند


در آیین نامه جدید برای بازگشایی حضوری مدارس، استفاده از ماسک و رعایت تهویه عنوان شده و فاصله گذاری عنوان نشده است این در حالی است که در خوزستان حدود 3 هزار و 500 کلاس درس داریم که دارای جمعیت بالای 35 دانش آموز هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در آیین نامه جدید برای بازگشایی حضوری مدارس، استفاده از ماسک و رعایت تهویه عنوان شده و فاصله گذاری عنوان نشده است این در حالی است که در خوزستان حدود 3 هزار و 500 کلاس درس داریم که دارای جمعیت بالای 35 دانش آموز هستند.

کوروش مودت در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (20 فروردین ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به بازگشایی مدارس، اظهار کرد: استفاده از ماسک و رعایت تهویه در این زمینه مهم است اما همه مدارس خوزستان تهویه ندارند و پنجره ها را باز می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در آیین نامه جدید برای بازگشایی حضوری مدارس، استفاده از ماسک و رعایت تهویه عنوان شده و فاصله گذاری عنوان نشده است این در حالی است که در خوزستان حدود 3 هزار و 500 کلاس درس داریم که دارای جمعیت بالای 35 دانش آموز هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پیش از این همه مدارس خوزستان کولر داشتند اما در این مدت تعدادی از کولرها دچار مشکل شدند و اکنون یکی از مشکلات ما کمبود کولر است و با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 کلاس درس خوزستان بیش از 35 دانش آموز دارند

3500 کلاس درس خوزستان بیش از 35 دانش آموز دارند