مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-09پزشكي

موفقیت یک روش جدید دارورسانی در از بین بردن تومورهای سرطانی


پژوهشگران دانشگاه استنفورد ، یک روش جدید دارورسانی را برای از بین بردن تومورهای سرطانی ارائه داده اند که با موفقیت چشمگیری در موش ها همراه بوده است.

- پژوهشگران "دانشگاه استنفورد"، یک روش جدید دارورسانی را برای از بین بردن تومورهای سرطانی ارائه داده اند که با موفقیت چشمگیری در موش ها همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه استنفورد (Stanford University)، یکی از پیشرفته ترین درمان های سرطان که در حال حاضر برای پژوهشگران هیجان انگیز است، جمع آوری و برنامه ریزی مجدد سلول های T بیمار و سپس، بازگرداندن آنها به بدن را شامل می شود تا برای شناسایی و تخریب سلول های سرطانی آماده شوند.

اگرچه این روش برای درمان بسیاری از سرطان های خون مانند لوسمی مؤثر است، اما به ندرت می تواند برای درمان تومورهای جامد موفق عمل کند.

پژوهشگران دانشگاه استنفورد، یک روش دارورسانی ابداع کرده اند که قدرت حمله سلول های ایمنی اصلاح شده موسوم به سلول های T گیرنده آنتی ژن کایمری (CAR T cells) را افزایش می دهد.

پژوهشگران، سلول های CAR-T و پروتیین های سیگنال دهنده را به نوعی هیدروژل اضافه می کنند و ماده را در کنار تومور تزریق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت یک روش جدید دارورسانی در از بین بردن تومورهای سرطانی

موفقیت یک روش جدید دارورسانی در از بین بردن تومورهای سرطانی