مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-09فرهنگي

انتصاب مجید اسماعیلی داور «عصر جدید» به عنوان مدیرعامل موزه سینما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، طی حکمی از سوی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و رییس هیات امنا موزه سینما، - انتصاب مجید اسماعیلی داور عصر جدید به عنوان مدیرعامل موزه سینما طی حکمی از سوی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، مجید اسماعیلی به سمت مدیرعامل موزه سینما منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، طی حکمی از سوی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و رییس هیات امنا موزه سینما، مجید اسماعیلی به سمت مدیرعامل موزه سینما منصوب شد.

متن حکم مدیرعامل جدید موزه سینما به این شرح است: جناب آقای مجید اسماعیلینظر به تعهد، سوابق مدیریتی و علمی و شناخت و اشراف نظری و عملی در حوزه سینما، جنابعالی را به سمت مدیر عامل موزه سینما منصوب می نمایم.

امید است با بهره گیری از همه ظرفیت ها و میراث گرانقدر سینمای ایران و اتخاذ تدابیر موثر زمینه تحولات استعلایی در این مرکز فرهنگی و اجتماعی را فراهم آورید.

موزه سینما یکی از مراکز مهم و راهبردی طرح تحول سازمان سینمایی است که از جمله ماموریت های آن در این دوره به این شرح است:- گردآوری، حفاظت و معرفی اسناد، مدارک و میراث سینمایی- میزبانی هفته های بین المللی، موضوعی و تخصصی فیلم با مشارکت سایر مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مجید اسماعیلی داور «عصر جدید» به عنوان مدیرعامل موزه سینما

انتصاب مجید اسماعیلی داور «عصر جدید» به عنوان مدیرعامل موزه سینما