مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-09اقتصادي

اقتصاد دستوری تبعات منفی در پی دارد/حل مشکلات بخش خصوصی رسالت اتاق بازرگانی است


رییس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه اتاق به عنوان متولی بخش خصوصی همواره در پی مشکلات این بخش و پیگیری حل آن از دستگاه ها و نهادهای مختلف است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه مشترک رییس و نایب رییس اتاق و هیات رییسه خانه کارگر استان در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

علی یگانه فرد، رییس اتاق بازرگانی زنجان در این جلسه با تاکید بر اینکه کارگران از ارکان اصلی تولید و اقتصاد محسوب می شوند، اظهار کرد: سرمایه و کارگر مکمل هم بوده و نبود هر کدام ناقص طرف دیگر است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه این دو رکن اصلی یعنی سرمایه گذار و کارگران باید در کنار هم دیده شده و همه جوانب در موضوع کار و اشتغال با توجه به این مهم باید در نظر گرفته شود، گفت: هدف اصلی همه ایجاد اشتغال و رونق تولید است و هر چه بتوان گره از موضوع کار و تولید باز کرد به همان اندازه رشد اقتصادی کشور نیز پیشرفت خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه اتاق به عنوان متولی بخش خصوصی همواره در پی مشکلات این بخش و پیگیری حل آن از دستگاه ها و نهادهای مختلف است، تصریح کرد: اقتصاد دستوری نیست و الزام در اقتصاد تبعات و آسیب های جدی به دنبال دارد.

یگانه فرد با بیان اینکه متاسفانه شاهد اتخاذ برخی از تصمیمات برای اقتصاد کشور پشت درهای بسته هستیم، ابراز کرد: این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دستوری تبعات منفی در پی دارد/حل مشکلات بخش خصوصی رسالت اتاق بازرگانی است

اقتصاد دستوری تبعات منفی در پی دارد/حل مشکلات بخش خصوصی رسالت اتاق بازرگانی است