مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-09پزشكي

واکنش وزارت بهداشت به شایعه پراکنی درباره آمار فوتی های کرونا


سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در کمیته علمی کرونا دانشمندان متخصصیی حضور دارند که همه زوایای مربوط به واکسن و بیماری کرونا را بررسی می کنند و نتایج نظرات و مباحث علمی خود را توسط وزارت بهداشت در اختیار .

- محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در پی اظهار نظرهایی در خصوص عدم انتشار آمار دقیق فوتی های کرونایی و علل مرگ و میرها ، تصریح کرد: در کمیته علمی کرونا دانشمندان متخصص حضور دارند که همه زوایای مربوط به واکسن و  بیماری کرونا را بررسی می کنند و نتایج نظرات و مباحث علمی خود را  توسط وزارت بهداشت در اختیار ستاد ملی کرونا قرار می دهند.

لذا زیبنده است اظهار نظرها در این خصوص مبتنی بر دانش و تخصص افراد صورت گیرد.

محمد هاشمی اعلام کرد: مبرهن است قاطبه  افرادی که به دلیل کرونا بستری و فوت می کنند کسانی هستند که واکسیناسیون کرونا را دریافت یا کامل نکرده اند.

وی افزود: فوت بسیار اندکی  افرادی هم که واکسن زده اند به دلایل مختلف  از جمله ضعف سیستم ایمنی بدن یا داشتن بیماری های زمینه ای همچون دیابت و بیماری قلبی بوده است هاشمی ادامه داد: در تمام مراجع جهانی ثابت شده که واکسیناسیون مهم ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت بهداشت به شایعه پراکنی درباره آمار فوتی های کرونا

واکنش وزارت بهداشت به شایعه پراکنی درباره آمار فوتی های کرونا