مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-09سياسي

ناهنجاری های فضای مجازی باید در سطح کلان بررسی شود


فضای لجام گسیخته مجازی همچنان بستر و خاستگاه اکثر ناهنجاری های اجتماعی است و باید در سطح کلان در این زمینه چاره اندیشی جدی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا باوقار بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه آموزه های معنوی و دینی رمضان باید در جامعه گسترش یافته و در این میان نهادهای فرهنگی بیشترین وظیفه را در این زمینه دارند، تصریح کرد: نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه در رابطه با فضائل ماه رمضان بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه احیای این فریضه واجب الهی یکی از وظایف حاکمیت دینی است، گفت: همت همه مسئولان و مردم برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ضروری است و باید این اقدام را از ضروریات زندگی برشمرد.

حجت الاسلام باوقار خواستار نظارت جدی بر نحوه فعالیت آژانس های مسافربری درون شهری، خانه مسافرها و سوییت های اقامتی شد و افزود: راه اندازی گشت تلفیقی همراه با آموزش های لازم ضابطین و حمایت دستگاه قضایی در این بخش ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهنجاری های فضای مجازی باید در سطح کلان بررسی شود

ناهنجاری های فضای مجازی باید در سطح کلان بررسی شود