مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-09ورزشي

یک برد دلچسب و 3 امتیاز شیرین به دست آوردیم


بازی بسیار خوبی مقابل پاختاکور داشتیم و توانستیم با ارائه یک بازی دلچسب، 3 امتیاز شیرین را در اولین بازی به دست آوریم.

- ایسنا/اصفهان وینگر تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی بسیار خوبی مقابل پاختاکور داشتیم و توانستیم با ارائه یک بازی دلچسب، 3 امتیاز شیرین را در اولین بازی به دست آوریم.

سید محمدرضا حسینی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی به شهر بریده عربستان محل برگزاری مسابقات گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، در خصوص بازی اول تیمش در مقابل پاختاکور ازبکستان، اظهار کرد: بازی خوبی بود و برد دلچسبی را به دست آوردیم، در چنین تورنمنت هایی بازی اول بسیار مهم است و مهم تر اینکه به 3 امتیاز مهم بازی رسیدیم.

بچه های تیم زحمت زیادی کشیدند و بهتر و زیباتر اینکه 3 امتیاز با یک بازی خوب، فوق العاده و قشنگ همراه بود و فکر می کنم هواداران سپاهان و مردم ایران که بازی را نگاه کردند از آن لذت بردند.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در ادامه مسیر این عملکرد را ادامه داده و موجب خوشحالی مردم ایران، هواداران سپاهان و مردم ایران باشیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خصوص گل زیبایی که در بازی مقابل پاختاکور به ثمر رساند، گفت: شاید این صحبت کلیشه ای باشد، اما اینکه چه کسی گل بزند مهم نیست، مهم موفقیت و پیروزی تیم است و فکر می کنم زدن این گل اتفاق خوبی برای من بود، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک برد دلچسب و 3 امتیاز شیرین به دست آوردیم

یک برد دلچسب و 3 امتیاز شیرین به دست آوردیم