مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-09سياسي

اقدام شورای عالی قرآن برای پی گیری منویات اخیر رهبر انقلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب در طلیعه ماه مبارک رمضان در جمع قاریان، حافظان و اساتید قرآن کشور نکاتی درباره انس با قرآن، - معاون اجرایی شورای عالی قرآن از اقدام این شورا برای تحقق بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: در این راستا موضوع مهندسی تلاوت در دستور کار نشست آتی شورا قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب در طلیعه ماه مبارک رمضان در جمع قاریان، حافظان و اساتید قرآن کشور نکاتی درباره انس با قرآن، نکات فنی خطاب به قاریان و حافظان و همچنین رشد و رونق فعالیت های قرآنی خصوصاً در مساجد مطرح کردند.

محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن درباره دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: بعد از دوسال عدم توفیق دیدار حضوری قرآنیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی به علت شرایط کرونایی، بحمدالله امسال این امکان فراهم شد تا تعداد محدودی از استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن از استان های مختلف کشور در طلیعه ماه مبارک رمضان به این دیدار معنوی شرفیاب شوند.

بیانات رهبر معظم انقلاب روح تازه ای در کالبد جامعه قرآنی دمید معاون اجرایی شورای عالی قرآن افزود: در این محفل نورانی که حدود سه ساعت به طول انجامید، پس از برنامه های تلاوت، تواشیح، دعا و مناجات که به زیبایی توسط هنرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام شورای عالی قرآن برای پی گیری منویات اخیر رهبر انقلاب

اقدام شورای عالی قرآن برای پی گیری منویات اخیر رهبر انقلاب