مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-09اقتصادي

متخلفان صنفی در آذربایجان غربی 400 میلیارد ریال جریمه شدند


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: با اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در استان واحدهای صنفی متخلف به پرداخت بیش از400 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

- ، حسین نجف زاده ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز تا 14 فروردین ماه سال جاری افزود: در این طرح با هدف حمایت از مصرف کنندگان و مقابله با گران فروشی با راه اندازی گشت های مشترکی در سراسر استان 2 هزار و 766 فقره پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه متخلفان واحدهای صنفی نوروز امسال 400 میلیارد ریال پرداخت جزای نقدی محکوم شدند، ادامه داد: این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال 65 درصد افزایش نشان می دهد.

نجف زاده گفت: در این میان عمده فراوانی تخلفات صورت گرفته در این پرونده ها به ترتیب عدم درج قیمت با 704 مورد، گران فروشی با 490 مورد، کم فروشی 367 مورد، عدم صدور فاکتور 203 مورد، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی 150 مورد، تقلب در عرضه کالا با 114 مورد و… بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و ضرورت استمرار روند نظارت بر عرضه کالاهای اساسی و افزایش تقاضا از سوی مصرف کنندگان و ضرورت نظارت بر بازار تعزیرات حکومتی استان بلا فاصله و با شدت بیشتر اقدام اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از 14 فروردین ماه تا پایان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان صنفی در آذربایجان غربی 400 میلیارد ریال جریمه شدند

متخلفان صنفی در آذربایجان غربی 400 میلیارد ریال جریمه شدند