مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-09سياسي

دولت و مجلس انقلابی، بایدها و نبایدها


رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در بخشی از یادداشت حود نوشت: در حوزه سیاست داخلی نیز توجه جدی به پیامدهای سیاسی - امنیتی اقدامات اقتصادی و  پرهیز از اجرای شتابزده برنامه های اصلاحی که ممکن است ثبات و آرامش جامعه را بر هم  بزند، - اتخاذ راهبرد وحدت بخش  در مقابل اختلافات و نزاع های سیاسی  و تزریق روحیه امیداورکننده و آرامش بخش به مردم از ضروریات است.

دکترعطاء الله رفیعی آتانی رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در یادداشتی با عنوان دولت و مجلس انقلابی، بایدها و نبایدها نکات مهمی را پیرامون دیپلماسی و روابط خارجی، تقویت دیپلماسی اقتصادی، برای تقویت بنیه دفاعی و توان بازدارندگی کشور، مناسبات میان حکومت و مردم، مسائل اقتصادی و معیشتی، تدوین برنامه هفتم توسعه و تحقق تمدن نوین اسلامی مطرح کرده است.

وی در این یادداشت اظهار داشت: موضوع دیپلماسی و روابط خارجی برای گسترش روابط متقابل عادلانه با جهان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، تجربه انقلاب اسلامی نشان داد که ما با استفاده از ظرفیت های انقلاب می توانیم با اکثریت کشورهای جهان ارتباط خوبی داشته باشیم.

وی یادآورشد: دیپلماسی اقتصادی ما باید در همین فضا در تعامل با کشورهای همسایه و کشورهای اسلامی و کشورهای جبهه مقاومت فعال شود، ما تنها زمانی می توانیم در تعامل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس انقلابی، بایدها و نبایدها

دولت و مجلس انقلابی، بایدها و نبایدها