مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-09سياسي

برگزاری نشست «میراث فرهنگی و اقلیم»به مناسبت روز جهانی بناها


اولین نشست از سلسله نشست های مشترک معاونت میراث فرهنگی و انجمن علمی باستان شناسی ایران، «میراث فرهنگی و اقلیم» برگزار می شود.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، این نشست به مناسبت روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی (ایکوموس) روز دوشنبه 29 فروردین ماه 1401 ساعت 16 تا 19 برگزار می شود و علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند از طریق لینکhttps://vroom.

ut.

ac.

ir/archaeology اقدام کنند.

این نشست با پیام علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز می شود و در ادامه دیگر سخنران درباره موضوع های مختلف به سخنرانی می پردازند.

حمید نظری دانشیار پژوهشکده علوم زمین و کرسی یونسکو در مخاطرات زمین شناسی ساحلی با موضوع فلات مرکزی ایران در کواترنر پایانی؛ پردازشی نوین بر داده های زمین شناسی، باستان شناسی و تاریخ ، بابک شیخ بیکلو اسلام، گروه تاریخ و باستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران با موضوع پیوند اسلام-اقلیم در ایران از نوسنگی تا دوران اسلامی ، مجید لباف خانیکی استادیار دانشگاه عمان و کرسی یونسکو در مطالعات سامانه های آب با موضوع رابطه قنات، اقلیم و جامعه در فلات مرکزی ایران ، یاسر شهبازی استادیار سازه های هوشمند و فناوری های معماری، گروه معماری و شهرسازی دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست «میراث فرهنگی و اقلیم»به مناسبت روز جهانی بناها

برگزاری نشست «میراث فرهنگی و اقلیم»به مناسبت روز جهانی بناها