مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-09اقتصادي

تصفیه خانه غدیر کرمانشاه برای حل مشکل کم آبی نیازمند تکمیل است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات کم آبی در فصل تابستان، گفت: تصفیه خانه غدیر شهر کرمانشاه برای حل مشکل کم آبی نیازمند تکمیل است.

- اظهار کرد: برخی مشکلات خط انتقال آب سد گاوشان و تصفیه خانه غدیر شهر کرمانشاه تاکنون توسط شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه برای حل مشکل کم آبی برطرف نشده و آبفا کرمانشاه کماکان یک هزار لیتر بر ثانیه آب به صورت خام تحویل می گیرد.

وی افزود: اگر بهره برداری از تصفیه خانه غدیر و ظرفیت کامل خط انتقال آب سد گاوشان تا انتهای بهار صورت نگیرد با توجه به کمبود بارش ها در تابستان آب شهر کرمانشاه سهمیه بندی می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: بخش عمده اعتبارات برای تکمیل پروژه انتقال آب سد گاوشان و تصفیه خانه غدیر تخصیص پیدا کرده اما خط انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه نیازمند بررسی بیشتر برای بهره برداری کامل است.

کاکاوند با اشاره به کمبود مخازن ذخیره آب در شهر کرمانشاه بیان کرد: شهر کرمانشاه با توجه به میزان جمعیت نیازمند 250 هزار متر مکعب مخازن است که هم اکنون نصف این مقدار در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه است و یکی از مشکلات قطعی مکرر آب نیز همین موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه غدیر کرمانشاه برای حل مشکل کم آبی نیازمند تکمیل است

تصفیه خانه غدیر کرمانشاه برای حل مشکل کم آبی نیازمند تکمیل است