مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-09سياسي

کتاب فرماندهی که رهبر انقلاب او را «شهید پیشرو» معرفی کردند خواندنی شد


کتاب «آقا سعید» برگ هایی از زندگی و زمانه شهید سید محمد سعید جعفری به قلم محمد مهدی همتی توسط انتشارات راه یار چاپ و راهی بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کتاب آقاسعید برگ هایی از زندگی و زمانه شهید سیدمحمدسعید جعفری به قلم محمد مهدی همتی توسط انتشارات راه یار چاپ و راهی بازار نشر شد.

در بخشی از مقدمه کتاب به قلم نویسنده می‎ خوانیم: مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه، در مهر 1390، سه بار به شهید سیدمحمدسعید جعفری اشاره کردند.

ایشان ابتدا در اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه فرمودند: یک ماه بعد از پیروزی انقلاب، یعنی در اسفند سال 57، جوان های کرمانشاهی بودند که رفتند تا از پادگان لشکر سنندج دفاع کنند؛ اولین گروه هایی که برای دفاع در مقابل ضدانقلاب بسیج شدند و راه افتادند رفتند، که بعضی از همان ها جزو شهدای نام آور کرمانشاه اند.

روز بعد، در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران کرمانشاه فرمودند: من دیروز اشاره کردم که جوان های کرمانشاهی، یک ماه بعد از پیروزی انقلاب احساس کردند نیاز هست که بروند.

شهید سیدمحمدسعید جعفری، شهید پیشرو و پیشتاز، با جمع رفقای خودش رفتند از پادگان لشکر سنندج دفاع کردند؛ فهمیدند که معنای این دفاع چیست؛ تسلط ضدانقلاب بر یک پادگان نظامی، معنایش چیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب فرماندهی که رهبر انقلاب او را «شهید پیشرو» معرفی کردند خواندنی شد

کتاب فرماندهی که رهبر انقلاب او را «شهید پیشرو» معرفی کردند خواندنی شد