مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-09پزشكي

46 درصد اسفراینی ها دُز سوم واکسن کرونا نزده اند


مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: 46 درصد از اسفراینی ها برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا مراجعه نکرده اند.

- مریم سلطانی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از یکم تا بیستم فروردین امسال 809 دُز واکسن کرونا در نوبت سوم تزریق شده است، اظهار کرد: 46 درصد از اسفراینی ها برای تزریق نوبت سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون نوبت سوم ویژه گروه سنی 18 سال به بالا است، افزود: در این مرحله، گروه سنی 12 تا 18 سال که دچار نقص سیستم ایمنی هستند نیز واکسینه می شوند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین از تزریق 695 دُز واکسن در نوبت دوم از یکم تا بیستم فروردین خبر داد و گفت : 11 هزار و 219 نفر یعنی 27 درصد از افرادی که دُز اول را دریافت کرده اند نیز برای تزریق دُز دوم مراجعه نکرده اند.

وی گفت: در همین مدت 720 دُز واکسن به گروه سنی 5 تا 12 سال تزریق شده است که برنامه شادمانه مدرسه به مدرسه با هدف ترویج واکسیناسیون در این گروه سنی از فردا یکشنبه 21 فروردین در مدارس اسفراین اجرا می شود.

سلطانی، اجرای طرح واکسیناسیون درب منزل ویژه ناتوان ها و واکسیناسیون زباله گردها در اسفراین را از طرح های تشویقی تزریق واکسن در اسفراین دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 درصد اسفراینی ها دُز سوم واکسن کرونا نزده اند

46 درصد اسفراینی ها دُز سوم واکسن کرونا نزده اند