مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-09سياسي

فرهنگ کتابخوانی در معرض تهدید است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان توجه به مقوله کتاب و کتابخانه را مهم ارزیابی کرد و گفت: متاسفانه فرهنگ کتابخوانی در معرض تهدید است و یکی از مهم ترین عوامل مخرب در این زمینه فضای مجازی است.

- علی اصغر دریایی، امروز شنبه(20فروردین ماه) در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان، با اشاره به اینکه ترویج کتاب و کتابخوانی از برنامه های اولویت دار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: لزوم ارتباط بیشتر دستگاه های فرهنگی می تواند در ارتقای سرانه مطالعه و تروج فرهنگ کتابخوانی بسیار اثرگذار باشد.

وی بهره گیری از تمام ظرفیت ها و اجرای برنامه های کاربردی را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه مهم عنوان کرد و گفت: انتخاب سنندج به عنوان پایتخت کتاب ایران افتخاری برای استان کردستان است و باید از این فرصت به منظور معرفی بیشتر استان و ارتقای سرانه مطالعه استفاده کرد.

دریایی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی به عنوان نهادهای فرهنگی و اثرگذار در استان دارای اشتراکات بسیاری هستند و می توانند با تعامل بیشتر، بیش از پیش به جامعه خدمت کنند.

محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان، نیز در این دیدار با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کردستان یک استان فرهنگی است، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ کتابخوانی در معرض تهدید است

فرهنگ کتابخوانی در معرض تهدید است