مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-09فرهنگي

از اکران مظلومانه «رستاخیز» ناراحتم/ بازیگرانی که وقت خواب ندارند


بهادر زمانی بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش مطرح کرد که از اکران مظلومانه این اثر ناراحت است.

- بهادر زمانی بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم سینمایی رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش مطرح کرد که از اکران مظلومانه این اثر ناراحت است.

بهادر زمانی کارگردان و بازیگر سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم بلند داستانی برکه خاموش به کارگردانی خود، توضیح داد: این پروژه به سرانجام رسیده و از حدود یک ماه پیش، ارسال آن به جشنواره های خارجی و برنامه ریزی برای پخش بین الملل آن را آغاز کرده ایم.

فعلاً برنامه ای برای پخش این فیلم در داخل کشور نداریم و در این زمینه صحبت هایی با گروه هنروتجربه داشته ایم اما همه چیز را منوط به سطح موفقیت فیلم در جشنواره های خارجی کرده ایم.

بعد از حضورهای جشنواره ای برای اکران آن برنامه ریزی خواهیم کرد.

این بازیگر سینما که به تازگی به عرصه کارگردانی ورود کرده است، درباره علایق و اولولیت های خود برای ادامه کار حرفه ای در سینما گفت: برکه خاموش اولین تجربه کارگردانی من در حوزه فیلم بلند محسوب می شود.

پیش از این یک مستند داستانی بلند را هم با تهیه کنندگی هومن کبیری کار کرده بودم که تقریباً یک پروژه سفارشی بود و بعدها هم در قالب یک مینی سریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اکران مظلومانه «رستاخیز» ناراحتم/ بازیگرانی که وقت خواب ندارند

از اکران مظلومانه «رستاخیز» ناراحتم/ بازیگرانی که وقت خواب ندارند