مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-09ورزشي

حضور فرد جنجالی بازی سپاهان ـ پرسپولیس در اطراف سرخ پوشان+ عکس


پرسپولیس دوباره در اطراف سرخ پوشان دیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته گذشته خود مقابل هوادار که در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد، به تساوی صفر - صفر دست یافت.

این مسابقه که البته قرار بود بدون حضور تماشاگران برگزار شود، تماشاگر ویژه ای داشت؛ تماشاگری که در بازی پرسپولیس و سپاهان که اردیبهشت سال گذشته در اصفهان برگزار شده بود، جنجال آفرین شد به طوری که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 6 ماه از حضور در استادیوم های ورزشی محروم شده بود که البته با پایان یافتن دوران محرومیت این فرد دوباره در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

  احسان کوراهیه، فردی است که در جنجال های به وجود آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس که در اصفهان برگزار شد، نقش زیادی ایفا کرد.

این فرد آن زمان منسوب به تیم پرسپولیس بود و حتی گفته می شد برخی از کارهای هماهنگی و اجرایی سرخ پوشان را هم برعهده داشت؛ این موضوع البته با واکنش افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس روبرو شد و او هر گونه ارتباط با کوراهیه را تکذیب کرد.

هرچند با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این فرد که منسوب به پرسپولیس بود 6 ماه از ورود به ورزشگاه ها محروم و مبلغ 20 میلیون تومان هم محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فرد جنجالی بازی سپاهان ـ پرسپولیس در اطراف سرخ پوشان+ عکس

حضور فرد جنجالی بازی سپاهان ـ پرسپولیس در اطراف سرخ پوشان+ عکس