مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-09اقتصادي

مرکز تجاری ایران در ارمنستان افتتاح می شود


مدیرکل امور بین الملل وزارت کار گفت: مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان به عنوان نمایشگاه دائمی توانمندی های اقتصادی کشور افتتاح می شود.

- به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد فروزان در نشست و بیناری با مدیر امور بین الملل وزارت کار و امور اجتماعی ارمنستان اظهار کرد: با هدف تبیین ظرفیت های دو طرف در حوزه های تولید و تجارت محصولات و خدمات، تفاهم نامه همکاری در این حوزه منعقد خواهد شد.

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آماده سازی مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان برای عرضه توانمندی های دانش بنیان و دستاوردهای تعاونی های شاخص، گفت: این پتانسیل ارزشمند در سفر وزیر کار ایران به ایروان افتتاح می شود.

فروزان با تشریح کامل ظرفیت ها و شرح وظایف معاونت ها، سازمان ها، بانک ها و مراکز اقتصادی زیرمجموعه وزارت مردم، از آمادگی راه اندازی مراکز آموزش مهارت های فنی وحرفه ای توسط اساتید ایرانی، مشاوره در حوزه بیمه ای و خدمات امور بازنشستگان و معلولان خبر داد.

میناسیان مدیر امور بین الملل وزارت کار و امور اجتماعی ارمنستان نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به گستردگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایران، همکاری های طرفین می تواند بسیار اثربخش و مثبت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تجاری ایران در ارمنستان افتتاح می شود

مرکز تجاری ایران در ارمنستان افتتاح می شود