مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-09اقتصادي

کاهش تولید و صادرات دلیل افزایش قیمت گوجه/ اعتصاب کامیون‎ داران تمام شد


سخنگوی ستاد تنظیم بازار اصفهان با اشاره به اینکه اعتصاب کامیون داران تمام شده است، گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت گوجه، کمبود تولید و افزایش صادرات است.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد تنظیم بازار اصفهان با اشاره به اینکه اعتصاب کامیون داران تمام شده است، گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت گوجه، کمبود تولید و افزایش صادرات است.

حسین ایراندوست در گفت وگو با ایسنا، درباره افزایش قیمت گوجه، اظهار کرد: باید توجه داشت که در این بازه زمانی اصفهان محصول گوجه بوته ای ندارد و البته گوجه گلخانه ای موجود است که در صورت استقبال مردم، جوابگوی نیاز بازار است و این محصول بیشتر جنبه صادراتی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی کمبود و گرانی گوجه، تغییر فصل است، گفت: تا به امروز عمده محصول گوجه از استان های بوشهر، کنگان و هرمزگان وارد بازار می شد که اخیر با توجه به تغییر فصل، تولید گوجه در این مناطق کاهش پیدا کرد، البته از این هفته تولید گوجه در مزارع کهنوج، بندر دیلم، دیر و بهبهان انجام می شود.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار اصفهان درباره اعتصاب کامیون داران و تأثیر بر گرانی گوجه، اظهار کرد: با پیگیری مسئولان این مشکل حل شده و از این هفته انتظار می رود بازار گوجه به حال عادی برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تولید و صادرات دلیل افزایش قیمت گوجه/ اعتصاب کامیون‎ داران تمام شد

کاهش تولید و صادرات دلیل افزایش قیمت گوجه/ اعتصاب کامیون‎ داران تمام شد