مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-09اقتصادي

اختصاص 400 میلیون تومان تسهیلات نوسازی به محلات هدف در شیراز


مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: کسانیکه قصد نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری در شیراز را دارند می توانند از تسهیلات 400 میلیون تومانی، - ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: کسانیکه قصد نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری در شیراز را دارند می توانند از تسهیلات 400 میلیون تومانی، بهره مند شوند.

محمودرضا طالبان شنبه 20 فروردین به خبرنگاران گفت: تسهیلات با شرایط ویژه از محل منابع بند الف تبصره هجده قانون بودجه و با هدف کمک به رونق نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری، پیش بینی شده است و در اختیار همه متقاضیان قرار می گیرد.

طالبان خاطرنشان کرد: محلات هدف بازآفرینی شهری شامل بافت های فرسوده، تاریخی و سکونتگاه های غیر رسمی است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: مالکین، انبوه سازان و همه سازندگان دارای پروژه در بافتهای ناکارآمد با داشتن پروانه ساختمانی از شهرداری و حداقل داشتن 10 درصد پیشرفت فیزیکی یعنی پایان مرحله بهسازی و امکان ترهین زمین پروژه می توانند ثبت نام کنند و از تسهیلات مشارکت مدنی ارزان قیمت بانکی برای دوران ساخت بهره مند شوند.

طالبان ادامه داد: میزان تسهیلات برای کلان شهر شیراز مبلغ 400 میلیون تومان به ازاء هر واحد مسکونی و در سایر شهرهای استان دارای بافت فرسوده مصوب مبلغ 350 میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیون تومان تسهیلات نوسازی به محلات هدف در شیراز

اختصاص 400 میلیون تومان تسهیلات نوسازی به محلات هدف در شیراز