مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-09اقتصادي

رکود 32 میلیارد دلاری در بازار سهام فایزر


سهام شرکت فایزر پس از اعلام این که شرکت بیوتک متمرکز بر ریه را به قیمت 525 میلیون دلار خریداری می کند، 4.

3 درصد افزایش یافت و افت بازار گسترده تر را کاهش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استاک نیوز، سهام این شرکت همچنان تقریبا 7 درصد (حدود 32 میلیارد دلار از ارزش بازار آن) در سال جاری در بحبوحه نگرانی سرمایه گذاران در مورد از دست دادن درآمد به دلیل منقضی شدن حق ثبت اختراع دارو و سرنوشت نامشخص اقدامات واکسن های تقویت کننده آن با امواج کووید کاهش یافته است.

این امر باعث شده است که شرکت با تخفیف برای همتایان خود در بخش مراقبت های بهداشتی معامله کند که با روی آوردن سرمایه گذاران به موارد دفاعی در میان آشفتگی های ژئوپلیتیکی و چشم انداز اقتصادی نامطمئن، به رکورد بالایی رسیده اند.

وال استریت به دنبال آن است که فایزر برای تقویت رشد، به طور بالقوه با استفاده از ظرفیت 150 میلیارد دلاری که بانک مونترال تخمین می زند، اقدام کند.

با این حال، قرارداد پنج شنبه برای یک توسعه دهنده دارویی (ReViral) به احتمال زیاد کوچک تر از آن است که بتواند چشم انداز این غول دارویی را تغییر دهد.

ایوان دیوید سیگرمن سیگرمن، تحلیلگر بانک مونترال اظهار کرد: در حالی که ما با ادغام و تملک در بیوفارما تشویق می شویم، این دقیقا همان معامله ای نیست که ما به آن امیدوار بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود 32 میلیارد دلاری در بازار سهام فایزر

رکود 32 میلیارد دلاری در بازار سهام فایزر