مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-09بين الملل

رکورد عدم مشارکت در انتخابات فرانسه شکسته می شود؟


رسانه های غربی هشدار دادند، احتمال دارد میزان عدم مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه رکورد تاریخی بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، امروز شنبه در فاصله یک روز مانده به آغاز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، آخرین خبرها حاکی از بی میلی اکثریت فرانسوی ها به این انتخابات حکایت دارد.

نظرسنجی بنیاد فرانسوی افکار عمومی موسوم به آیفوپ (Ifop) نشان می دهد اکثریت قاطع مردم فرانسه نظر مساعدی درباره کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور ندارند و از نظر 80 درصد آنها، کیفیت این کارزار بسیار پایین بوده است.

روزنامه انگلیسی گاردین روز شنبه (امروز) درباره انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه (فردا) در فرانسه که با حضور 12 نامزد برگزار خواهد شد، گزارشی منتشر کرد و در آن از احتمال رکورد تاریخی میزان عدم مشارکت فرانسوی ها خبر داد.

طبق گزارش این رسانه غربی، نارضایتی اکثریت مردم فرانسه از کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور ممکن است سبب شود که روز یکشنبه یک رکورد تاریخی در زمینه عدم مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در فرانسه ثبت شود.

 نظرسنجی آیفوپ که اوایل ماه جاری میلادی انجام شد، نشان می دهد که از نظر 80 درصد فرانسوی ها کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور کیفیتی ضعیف داشت و ریا دهندگان درباره فقدان ایده های سیاسی جدید و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد عدم مشارکت در انتخابات فرانسه شکسته می شود؟

رکورد عدم مشارکت در انتخابات فرانسه شکسته می شود؟