مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-09سياسي

253 محکوم مالی چشم انتظار دستان سخاوتمند خیرین کردستان


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان از برگزاری آیین معنوی آزاد سازی زنداینان جرائم غیر عمد تحت عنوان کردستان همدل در 15 رمضان خبر داد و گفت: - 253 محکوم مالی چشم انتظار دستان سخاوتمند خیرین کردستان محمد خسروی، امروز شنبه در نشست خبری جشن گلریزان اظهار کرد: همانطور مطلع هستید هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم جشن گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان معسر مالی و جرائم غیر عمد با همراهی ارزشمند خیرین نیک اندیش کردستانی برگزار می شود.

وی افزود: این سنت حسنه قریب به 20 سال است در استان کردستان در این ماه برگزار می شود و امسال نیز بیست و یکمین سال برگزاری این آیین معنوی است.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان تصریح کرد: ستاد دیه استان در طول این بیست سال توانسته است تعداد 4000 زندانی جرائم غیر عمدی و بدهکار مالی را از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگرداند.

وی ادامه داد: قریب دو سال است این آیین معنوی با توجه به همه گیری ویروس کرونا به صورت مجازی و با مشارکت موثر صدا و سیمای مرکز استان برگزار می شود؛ که امسال نیز هر شب در شبکه استانی ویژه برنامه ای برای جمع آوری کمک های مردمی با عنوان صاحبدلان در حال پخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

253 محکوم مالی چشم انتظار دستان سخاوتمند خیرین کردستان

253 محکوم مالی چشم انتظار دستان سخاوتمند خیرین کردستان