مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-09اجتماعي

بازدید بیش از 163 نفر از جاذبه های تاریخی و گردشگری مهاباد


رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: بیش از 163 نفراز جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان طی تعطیلات نوروزی بازدید کردند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: بیش از 163 نفراز جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان طی تعطیلات نوروزی بازدید کردند.

ناصر صدفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازدید 163 هزار و 33 نفر از جاذبه های تاریخی و گردشگری مهاباد در ایام تعطیلات نوروزی افزود: در این ایام 25 هزار و 200نفر از غار سهولان،8855 نفر از کانی برازان و 676نفر از موزه ( مردم شناسی و مفاخر) شهرستان بازدید نمودند.

وی با بیان اینکه بیش از 1200 قلم انواع اشیای فرهنگی - تاریخی و مطالعاتی در موزه مردم شناسی این شهرستان برای بازدید عموم نگهداری می شود، گفت: موزه مردم شناسی با هدف حفظ هویت قومی و آشنایی با آداب و رسوم، نوع پوشاک بومی و ابزار آلاتی که در گذشته در زندگی روزمره مورد استفاده قرار گرفته بنا شده است.

صدفی ادامه داد: : 6105 نفر روز نیز در این ایام در واحدهای اقامتی مهاباد مستقر شدند.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد با بیان اهمیت حفظ و صیانت از آثار فرهنگی و تاریخی تاکید کرد: آذربایجان غربی و به تبع آن مهاباد به واسط پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار غنی، آثار و محوطه های تاریخی-فرهنگی بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 163 نفر از جاذبه های تاریخی و گردشگری مهاباد

بازدید بیش از 163 نفر از جاذبه های تاریخی و گردشگری مهاباد