مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-09سياسي

اهدا 500 جلد کتاب نفیس به کتابخانه مرکزی شهرستان بجنورد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی از اهدای 500 جلد کتاب نفیس توسط پزشک برجسته استان به کتابخانه مرکزی، آیت الله مهمان نواز شهرستان بجنورد خبر داد.

- مهدی آریان افزود: دکتر علیّه مرتضوی دکتر زنان در شهر بجنورد 500 جلد کتاب نفیس پدر خود مرحوم حجت الاسلام سید ابوطالب مرتضوی فرهنگی بازنشسته، عموی بزرگوار مرحوم سید حسن مرتضوی دکترای حقوق و برادرشان مهندس سید محمد مرتضوی را به کتابخانه مرکزی بجنورد اهدا کردند.

آریان با بیان اینکه 51 جلد از کتاب های اهدا شده چاپ سنگی هستند، گفت: کتاب های اهدا شده در زمینه های حقوقی، مذهبی، ادبیات، مهندسی و ریاضی است.

وی افزود: کتاب های نفیس خطی و چاپ سنگی بر اساس استانداردهای لازم نگهداری کتاب در کتابخانه های استان نگهداری می شود و منبعی معتبر و مناسب برای تحقیقات پژوهشگران استان است.

آریان گفت: اهدای کتاب یکی از سنت های حسنه دیرینه در کشور است که موجب خروج کتاب ها از کتابخانه های شخصی و ترویج فرهنگ کتابخوانی، علم، دانش و دانایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی با اهدا لوحی از خدمات خانواده مرتضوی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی تقدیر کرد و از عضویت رایگان مادام العمر دکتر علیّه مرتضوی در کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 500 جلد کتاب نفیس به کتابخانه مرکزی شهرستان بجنورد

اهدا 500 جلد کتاب نفیس به کتابخانه مرکزی شهرستان بجنورد