مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-09سياسي

ساخت سد فینسک به صورت موقت متوقف شده است


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه سد فینسک بر سرشاخه های آبی تجن تاثیر منفی می گذارد، گفت: ساخت این سد به صورت موقت متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصورعلی زارعی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران، مطالبه گری، عدالت، حضور میدانی را از جمله ویژگی های دولت و مجلس انقلابی برشمرد و افزود: مشکلات مردم باید زودتر و به موقع رسیدگی شود و ریل گذاری مناسبی در دولت و مجلس در حال شکل گیری است.

وی با عنوان اینکه مجلس به حوزه نظارتی توجه و ورود جدی پیدا کرده است، ادامه داد: پیش بینی می کنیم آینده ای مطمئن در پیش روی است.

وی بر لزوم بکارگیری استعدادهای قوی، نخبگان و اعضای شرکت های دانش بنیان در امور تاکید کرد و گفت: از سال 83 مقام معظم رهبری پیوند دانش و نخبگان با اقتصاد را مطرح کرده بودند و متأسفانه با گذشت سال ها هنوز نتوانستیم این پیوند را ایجاد کنیم.

زارعی یادآور شد: باید در همه امور از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به سراغ دانش بنیان رویم زیرا دانش از مؤلفه های اصلی قدرت جمهوری اسلامی به شمار می رود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه اقتصاد ما بیمار است و کمیسیون های مجلس از جمله جهش تولید و اقتصادی به صورت ویژه در حال کار هستند، افزود: متأسفانه نظام اقتصادی مناسبی در کشور نداریم و ابتدا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سد فینسک به صورت موقت متوقف شده است

ساخت سد فینسک به صورت موقت متوقف شده است