مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-09فرهنگي

برنامه ها و ویژگی های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی


دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی درباره نمایشگاه عرضه آثار این دوره از جشنواره که از 21 فروردین ماه آغاز می شود و توجه ویژه به کیفیت تولیدات در این نمایشگاه توضیح داد.

- آیدین مهدی زاده دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت وگو با ایسنا درباره برگزاری نمایشگاه فروش آثار این دوره از جشنواره تشریح کرد: جشنواره ملی اسباب بازی معمولا بخش های متنوعی دارد که شامل برگزاری نشست های علمی و تجلیل از اسباب بازی های برتر سال است که یک بخش از این جشنواره هم مربوط به نمایشگاه فروش اسباب بازی است، به این شکل که تولیدکنندگان ایرانی می توانند در این بازار اسباب بازی های خود را به طور مستقیم در اختیار علاقه مندان قرار دهند.

او ادامه داد: در این دوره به دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کرونا و شروع ایام ماه مبارک رمضان این احتمال را می دادیم که نمایشگاه برگزار نشود اما با همکاری و استقبال خوب تولیدکنندگان داخلی صنعت اسباب بازی توانستیم نمایشگاهی را به صورت متمرکز، در مساحت حدود دوهزار متر و با حضور بیش از 60 تولیدکننده برگزار کنیم.

مهدی زاده مجدداً گفت: نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی از یکشنبه 21 فروردین ماه افتتاح می شود و تا 28 فروردین ماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ها و ویژگی های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی

برنامه ها و ویژگی های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی