مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-09اجتماعي

ثبت 6 هزار تماس مردمی با سامانه 141 در خراسان جنوبی


رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی از ثبت و دریافت 6 هزار و 112 تماس تلفنی با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان در طرح نوروزی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هادی بهمنی رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از 6 هزار و 112 تماس ثبت شده توسط مرکز مدیریت راه های استان 5 هزار و 445مورد مربوط به تلفن گویا و 667 مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.

وی افزود: مردم می توانند از طریق تماس با سامانه 141 در خصوص آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی راه ها، اطلاع از راه های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهر ها اطلاعاتی کسب کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم از طریق تماس با این سامانه می توانند پیگیری کنند.

بهمنی خاطرنشان کرد: کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده ای در خصوص وضعیت راه ها و حمل و نقل جاده ای هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 6 هزار تماس مردمی با سامانه 141 در خراسان جنوبی

ثبت 6 هزار تماس مردمی با سامانه 141 در خراسان جنوبی