مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-09سياسي

باید هویت شهر خلاق در اصفهان تقویت شود


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: زحمات زیادی برای کسب عنوان شهر خلاق کشیده شده و باید هویت آن نیز تقویت شود تا بدین صورت تنها در حد اسم باقی نماند.

- ، مهدی طغیانی صبح شنبه در نشست هم اندیشی مدیران معاونت برنامه ریزی شهرداری اصفهان با نماینده مجلس در خصوص وضعیت صنایع دستی و عضویت اصفهان در شبکه شهرهای خلاق اظهار داشت: 200 رشته هنری در اصفهان وجود دارد که بعضی از آن ها از بین رفته است؛ چنین پدیده ای که میراث گذشتگان بوده در دنیا بی نظیر است.

حال باید پرسید که چه ثروت آفرینی و ارزش آفرینی از این میراث شده است؟ وی افزود: صنایع دستی درآمدی برای هنرمند آن ایجاد نمی کند و اگرچه خود آن هنرمند با عشق و علاقه این شغل را ادامه می دهد، اما شاگردی از خود به جا نمی گذارد چون گردش مالی آن مانند بسیاری دیگر از رشته ها نیست و بدیهی است که انسان برای ادامه یک شغل به منفعت خود و آینده اش نگاه می کند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما رؤیای اصفهان نداریم و بچه هایی که متولد می شوند، رشد می کنند و بزرگ می شوند، القایی از رؤیای آینده ندارند درحالی که کشورهایی که هیچ گذشته ای ندارند، آینده ای مطلوب برای فرزندان خود ساخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید هویت شهر خلاق در اصفهان تقویت شود

باید هویت شهر خلاق در اصفهان تقویت شود