مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-09سياسي

اجرای طرح «نان مهربانی» در زنجان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: طرح «نان مهربانی» در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین استان اجرا می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: طرح نان مهربانی در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین استان اجرا می شود.

روح الله صالحی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با طرح نان مهربانی، اظهار کرد: در راستای بهره گیری از ظرفیت های مردمی در حوزه خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و سایر نیازمندان طرح نان مهربانی با مشارکت خیران استان در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح نان مهربانی در قالب رزمایش کمک های مومنانه از اول ماه مبارک رمضان در استان زنجان در حال اجرا است، افزود: در این طرح با مشارکت نیکوکاران و خیرین، نسبت به تهیه و توزیع نان در ماه مبارک رمضان در بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان اقدام می شود.

این مسئول ضمن قدردانی از زحمات خیرین و نیکوکاران استان زنجان، خاطرنشان کرد: زنجانی ها می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #024*8877* و یا از طریق شماره کارت 6037997950030420 و تلفن نیکوکاری 33116 در طرح نان مهربانی مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نان مهربانی» در زنجان

اجرای طرح «نان مهربانی» در زنجان